Shanghai! - Reisverslag uit Shanghai, China van Mandy Chan - WaarBenJij.nu Shanghai! - Reisverslag uit Shanghai, China van Mandy Chan - WaarBenJij.nu

Shanghai!

Door: Mandy Chan

Blijf op de hoogte en volg Mandy

30 Augustus 2011 | China, Shanghai

Lieve mensen,

Ik ben gister veilig aangekomen in Shanghai. Heb een goede vlucht gehad! Ik had 2 stoelen voor mezelf terwijl het vliegtuig best vol zat! Lucky me! Heb niet goed kunnen slapen, maar had een eigen schermpje om films te kijken dus heb daar ook lekker gebruik van gemaakt. Het is hier in Shanghai heel anders dan in NL. Het is hier warm (ongeveer 30graden) maar geen zonnestralen te bekennen. Dit komt omdat er een grijze wolkenmassa boven Shanghai hangt, smog noem je dat toch? (ooit geleerd bij aardrijkskunde) De lucht is hier in ieder geval veel minder fijn! Wat me ook opvalt is het verkeer. Ik zou hier echt niet durven te rijden. Autos rijden kriskras doorelkaar heen, links EN rechts inhalen. Ze nemen gewoon voorrang, mensen steken over zonder te kijken, door rood rijden is normaal en een hoop getoeter.

Ik heb vandaag rondje in de stad gemaakt maar nog niet echt echt verkend. Ik sliep vannacht bij een vriendin van me moeder maar vanavond brengen ze mij naar Hang (studiegenootje) en dan gaan we lekker winkelen, nagels doen enzo de aankomende dagen! Nou dit was t wel weer zn beetje en ik laat gauw weer wat van me horen!

Liefs xx

  • 30 Augustus 2011 - 11:40

    Yukie:

    Heel veel plezier bij Hang! Doe haar de groeten en maak een picca van je nagelssss. Super, ik wil ook me nagels doen in China!! xxxxxxxxxxxxx

  • 30 Augustus 2011 - 15:10

    Esther:

    loefieee! gelukkig ben je veilig aangekomen. echt lekker bruin worden daar zit er dus niet in met al die smog? jammerrr.. en ik wil je nageltjes ook zien als je ze hebt gedaan :D. Have fun! <3 x

  • 31 Augustus 2011 - 01:43

    Monique:

    Hi Mandy!! Ik heb je al een hele tijd niet gesproken, maar hoorde dat je in Taiwan zit om te studeren toch? Ik woon nu al bijna 2 maanden in Sydney, en het is echt 1 groot feest hier, haha. Wanneer moet je beginnen? Ik ben al 5 weken bezig :o Anyway, heel veel plezier daar chickie!!!!!!! Kus van Mo :)

  • 31 Augustus 2011 - 14:52

    Nienke:

    Floefjee! Wat fijn dat het allemaal leuk is! Ga maar lekker winkelen en stuur die leuke aanwinsten naar Nederland:P hihi. Kom net mn bed uit (hier is het 16:51) gister afterparty gehad tot 7! Merk dat ik oud begin te worden, want dat deden wij vroeger ook nog wel eens! Haha. Anyway, ENOJY! Ben benieuwd naar je volgende verhaaltje:) Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Shanghai

Exchange!

Recente Reisverslagen:

11 September 2011

First impression

04 September 2011

Byebyeee Shanghai. Hellooo Taiwan!

30 Augustus 2011

Shanghai!

08 Augustus 2011

nog 20 nachtjes..
Mandy

Actief sinds 07 Aug. 2011
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 3354

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2011 - 07 Januari 2012

Exchange!

Landen bezocht: